聽
聽
Nr 2/2024 (9)
Anna M. Migda艂
Du sonore au visuel 鈥 脿 la recherche des modalit茅s du message publicitaire au Moyen 脗ge et de sa r茅interpr茅tation moderne.
Od d藕wi臋ku do obrazu 鈥 o sposobach tworzenia przekazureklamowego w 艣redniowieczu i jego wsp贸艂czesnej reinterpretacji
艁ukasz Stec
Obrazy grozy i traumy. Filozoficzno-literacka interpretacja malarstwa Francisa Bacona
II. Resocjalizacja. Psychopatia.Mobbing
Krzysztof Jasi艅ski
Wybrane czynniki ryzyka w readaptacji spo艂ecznej polskichi s艂owackich recydywist贸w
Stefan Florek
Psychopatyczni w艂adcy z perspektywy ewolucyjnej
Angelika Szczepanik-Pa艣nik
Motywacja osi膮gni臋膰 i samoocena a wzbogacanie r贸l rodzinnych i zawodowych u os贸b do艣wiadczaj膮cych mobbingu
Roman Kurzeja
Interwencja kryzysowa jako forma pomocy psychologicznej
III. Slogan reklamowy聽w strategii marketingowej
Beata Lisowska, Monika Kucharska
Tagline 鈥 d藕wignia reklamy. Przyk艂ady zastosowania go na stronach internetowych wybranych firm
IV. Rezygnacja ze studi贸w. Signum temporis
Tomasz Nesterak, Katarzyna Kowalczyk, Ewelina Kasalik-Kowal
Problem rezygnacji z kontynuacji nauki na studiach wy偶szych 鈥 skala zjawiska, przyczyny, zapobieganie
V. Wyzwania wsp贸艂czesnej pedagogiki
Anna Kocot
Nowoczesne technologie w kontek艣cie rozwoju komunikacji u dzieci oraz ryzyka wynikaj膮ce z ich u偶ytkowania
Zbigniew Ostrach
Wspieranie zdolno艣ci dziecka w wieku przedszkolnym
Patrycja Mucha, Agata Kalinowska
Nagradzanie i karanie jako metody wychowawcze stosowane w edukacji wczesnoszkolnej
Magdalena Palacz
Wieloaspektowo艣膰 funkcjonowania szk贸艂 demokratycznych w Polsce
聽